All-in Tarieven

Business Centrum Gooi

hanteert een all-in tarief. Je huurt bijvoorbeeld al een kantoor- of praktijkruimte van 20 m2 voor € 495,00 all-in per maand volledig gemeubileerd en gestoffeerd, inclusief gebruik van pantry, koffie, thee, basispakket servicedesk* en glasvezelinternet. Hierin zijn ook de kosten voor gebruik van algemene ruimtes, verwarming, elektra en parkeren opgenomen.

 

Begane grond:

Zelfstandige vleugel ca 252m2 op de begane grond, tarief vanaf € 2.750,00 all-in per maand (inclusief servicekosten) op basis van huidige indeling. Deze flexibele ruimte beschikt o.a. over een overheaddeur en airconditioning is daardoor ook geschikt als kantoor en productie- cq magazijnruimte.

 

Vanaf 1 maart 2021 NIEUWE units beschikbaar:

De begane grond wordt volledig gerenoveerd en ingericht met 18 nieuwe ruimtes van 20 t/m 80 m2. Op deze verdieping bieden we een all-in concept exclusief meubilair pakket (een interieur pakket is leverbaar vanaf € 50,00 per maand per werkplek).

unit 01 ca 60 m2  € 1.150,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats). bestaande uit twee ruimtes.

unit 02 ca 20 m2  € 495,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

unit 03 ca 20 m2  € 495,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

unit 04 ca 20 m2  € 495,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats)

unit 06 ca 20 m2  € 495,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

unit 07 ca 20 m2  € 495,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

unit 08 ca 20 m2  € 495,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

unit 09 ca 20 m2  € 495,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats)

unit 10 ca 20 m2  € 495,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

unit 11 ca 80 m2  € 1.750,00 all-in per maand (servicedesk, internet en twee parkeerplaatsen). bestaande uit drie ruimtes + veranda.

unit 12 ca 30 m2  € 655,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

unit 13 ca 25 m2  € 590,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

unit 14 ca 40 m2  € 850,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

unit 15 ca 25 m2  € 590,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

unit 16 ca 40 m2  € 850,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

unit 17 ca 25 m2  € 590,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

unit 18 ca 50 m2  € 1.100,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats). bestaande uit twee ruimtes.

Ps. op de plattegrond (homepage) kun je zien welke units op dit moment beschikbaar zijn!

 

Eerste verdieping:

De eerste verdieping is gerenoveerd en beschikt over 20 ruimtes vanaf 20m2 en een zelfstandige vleugel. Op deze verdieping bieden we een all-in concept inclusief ons basic meubilair pakket, koffie en thee.

 

Tweede verdieping:

De tweede verdieping is volledig gerenoveerd met 20 ruimtes van 20 t/m 100 m2. Op deze verdieping bieden we een all-in concept exclusief meubilair pakket (een interieur pakket is leverbaar vanaf € 50,00 per maand per werkplek).

 

Opslag, productie en archiefruimte in ons souterrain:

Huurders kunnen extra ruimte huren voor archief en opslag in het souterrain dat per lift en trap bereikbaar is. Het tarief voor archief- en opslagruimte in het souterrain bedraagt € 75,00 per maand voor ca 7,5m2 (ca 10m2 voor € 100,00 en ca 15m2 voor € 150,00 per maand).

 

* Basispakket servicedesk:

  • Ontvangst gasten van de huurders Doorverwijzen van gasten en leveranciers d.m.v. telefonische melding aan huurder
  • Bij eventuele wachttijd, thee of koffie aanbieden in de Nespresso corner in de hal
  • Post- en pakketaanname en verwerking (bellen, sms of mail naar ontvanger)
  • Dagelijkse postverzending (portokosten worden verrekend)
  • Parkeerregulering m.b.t. gasten die vooraf zijn aangemeld via de huurders
  • Parkeerregulering m.b.t. gasten of leveranciers die zich melden via de receptie
  • Sociale controle, meldingen van storingen en klachten via [email protected]

Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW.