All-in Tarieven

Business Centrum Gooi

hanteert een all-in tarief. Je huurt bijvoorbeeld al een kantoor- of praktijkruimte van 20 m2 voor € 495,00 all-in per maand volledig gemeubileerd en gestoffeerd, inclusief gebruik van pantry, koffie, thee, basispakket servicedesk* en glasvezelinternet. Hierin zijn ook de kosten voor gebruik van algemene ruimtes, verwarming, elektra en parkeren opgenomen.

 

Begane grond

Zelfstandige vleugel ca 252m2 op de begane grond, tarief vanaf € 2.750,00 all-in per maand (inclusief servicekosten) op basis van huidige indeling. Deze flexibele ruimte beschikt o.a. over een overheaddeur en airconditioning is daardoor ook geschikt als kantoor en productie- cq magazijnruimte.

 

NIEUW vanaf 1 maart 2021 beschikbaar.

De grote vleugel op de begane grond (750m2) wordt volledig gerenoveerd in ingericht met 18 nieuwe ruimtes van 20 t/m 80 m2. Op deze verdieping bieden we een all-in concept met de keuze voor wel of geen meubilair pakket (een interieur pakket is leverbaar vanaf € 50,00 per maand per werkplek).

 

Eerste verdieping

De eerste verdieping is gerenoveerd en beschikt over 20 ruimtes vanaf 20m2 en een zelfstandige vleugel. Op deze verdieping bieden we een all-in concept inclusief ons basic meubilair pakket, koffie en thee.

 

Tweede verdieping

De tweede verdieping is volledig gerenoveerd met 20 ruimtes van 20 t/m 100 m2. Op deze verdieping bieden we een all-in concept met de keuze voor wel of geen meubilair pakket (een interieur pakket is leverbaar vanaf € 50,00 per maand per werkplek).

 

ruimte ca 20 m2  € 495,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

ruimte ca 25 m2  € 590,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

ruimte ca 30 m2  € 655,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

ruimte ca 35 m2  € 740,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

ruimte ca 40 m2  € 850,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

ruimte ca 50 m2  € 1.050,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats).

ruimte ca 50 m2  € 1.100,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats). bestaande uit twee ruimtes.

ruimte ca 60 m2  € 1.150,00 all-in per maand (servicedesk, internet en één parkeerplaats). bestaande uit twee ruimtes.

ruimte ca 75 m2  € 1.500,00 all-in per maand (servicedesk, internet en twee parkeerplaatsen). bestaande uit twee ruimtes.

ruimte ca 80 m2  € 1.750,00 all-in per maand (servicedesk, internet en twee parkeerplaatsen). bestaande uit drie ruimtes + veranda.

 

Ps. op de plattegrond (homepage) kun je zien welke units op dit moment beschikbaar zijn!

 

OPSLAG, PRODUCTIE of ARCHIEF

Huurders kunnen extra ruimte huren voor archief en opslag in het souterrain dat per lift en trap bereikbaar is. Het tarief voor archief- en opslagruimte in het souterrain bedraagt € 75,00 per maand voor ca 7,5m2 (ca 10m2 voor € 100,00 en ca 15m2 voor € 150,00 per maand).

 

* Basispakket servicedesk:

  • Ontvangst gasten van de huurders Doorverwijzen van gasten en leveranciers d.m.v. telefonische melding aan huurder
  • Bij eventuele wachttijd, thee of koffie aanbieden in de Nespresso corner in de hal
  • Post- en pakketaanname en verwerking (bellen, sms of mail naar ontvanger)
  • Dagelijkse postverzending (portokosten worden verrekend)
  • Parkeerregulering m.b.t. gasten die vooraf zijn aangemeld via de huurders
  • Parkeerregulering m.b.t. gasten of leveranciers die zich melden via de receptie
  • Sociale controle, meldingen van storingen en klachten via [email protected]

Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW.