All-in Tarieven

Business Centrum Gooi

hanteert een scherp tarief. Je huurt bijvoorbeeld al een kantoor- of praktijkruimte van ca 20m2 op de 1e verdieping vanaf € 550,00 + € 19,00 energietoeslag per maand, volledig gemeubileerd, gestoffeerd en voorzien van styling, inclusief gebruik van pantry, servicedesk* en glasvezel internet. Hierin zijn ook de kosten voor gebruik van één parkeerplaats opgenomen. Gasten parkeren met een gasten ticket.

Ps. de energietoeslag* is een maandelijks voorschot, dit wordt na afloop van 2024 verrekend.  

Begane grond:

De begane grond is volledig gerenoveerd en ingericht met 18 nieuwe ruimtes van 20 t/m 80 m2. Op deze verdieping bieden we een concept exclusief meubilair. (Wij verhuren een interieur & styling pakket vanaf € 150,00 per maand op basis van twee werkplekken.)

Op de plattegrond (onder aan de homepage) kun je zien welke units op dit moment beschikbaar zijn of beschikbaar komen.

NIEUW AANBOD Kantoor 02, ca 20m2. Het huidige tarief is € 550,00 + € 19,00 energietoeslag* per maand (inclusief servicedesk, parkeerplaats & glasvezel internet). Deze unit is vanaf 1 maart 2024 beschikbaar. 

Eerste verdieping:

De eerste verdieping is gerenoveerd en beschikt over 20 lichte ruimtes vanaf 20m2. Op deze verdieping verhuren we alle units inclusief ons meubilair & styling pakket.

NIEUW AANBOD Kantoor 1.07, ca 20m2. Het huidige tarief is € 550,00 + € 19,00 energietoeslag* per maand (inclusief interieur & styling (2 werkplekken), servicedesk, parkeerplaats & glasvezel internet). Deze unit is vanaf 1 februari 2024 beschikbaar.

NIEUW AANBOD Kantoor 1.16, ca 25m2. Het huidige tarief is € 675,00 + € 23,75 energietoeslag* per maand (inclusief interieur & styling (2 werkplekken), servicedesk, parkeerplaats & glasvezel internet). Deze unit is vanaf 1 januari 2024 beschikbaar.

NIEUW AANBOD Kantoor 1.12 + 1.13, ca 45m2. Het huidige tarief is € 1.325,00 + € 42,75 energietoeslag* per maand (inclusief interieur & styling (4 werkplekken + vergaderen), servicedesk, parkeerplaatsen & glasvezel internet). Deze units zijn vanaf 1 februari 2024 beschikbaar.

Tweede verdieping:

De tweede verdieping is volledig gerenoveerd met 20 ruimtes van 20 t/m 100 m2. Op deze verdieping bieden we een concept exclusief meubilair. (Wij verhuren een interieur & styling pakket vanaf € 150,00 per maand op basis van twee werkplekken.)

NIEUW AANBOD Kantoor 2.06, ca 40m2. Het huidige tarief is € 975,00 + € 38,00 energietoeslag* per maand (inclusief servicedesk, parkeerplaats & glasvezel internet). Deze unit is vanaf 1 februari 2023 beschikbaar.

NIEUW AANBOD Kantoor 2.18, ca 40m2. Het huidige tarief is € 975,00 + € 38,00 energietoeslag* per maand (inclusief servicedesk, parkeerplaats & glasvezel internet). Deze unit is vanaf 1 mei 2023 beschikbaar.

NIEUW AANBOD Kantoor 2.22, ca 25m2. Het huidige tarief is € 675,00 + € 23,75 energietoeslag* per maand (inclusief servicedesk, parkeerplaats & glasvezel internet). Deze unit is vanaf 1 mei 2024 beschikbaar.

Souterrain:

Alle studio & atelierruimtes in het souterrain beschikken over voldoende daglicht, aangevuld met daglicht-verlichting. Door toepassing van glas in stalen profielen, hout en beton is een industriële uitstraling gecreëerd. In het souterrain is een kleine pantry voor algemeen gebruik beschikbaar. In het tarief van de studio’s is glasvezel internet (100/100Mbps) inbegrepen. In het tarief zijn GEEN kosten voor parkeren opgenomen. (beschikbaarheid parkeerplaatsen op aanvraag) 

Opslag, productie en archiefruimte:

Huurders kunnen extra ruimte huren voor archief en opslag in het souterrain dat per lift en trap bereikbaar is. Het tarief voor archief- en opslagruimte in het souterrain vanaf ca 7,5m2 tot ca 75 m2, bedraagt € 10,00 p/m2 per maand. Vanaf 1 januari krijgen we weer een paar nieuwe units beschikbaar, oppervlakte vanaf 15m2 bespreekbaar.

NIEUW AANBOD storage units van ca 15 m2 voor € 150,00 per stuk per maand. (nog twee stuks beschikbaar, nummer 5B + 6A).

Het basis pakket van onze servicedesk:

  • Ontvangst gasten “welkom” en doorverwijzen van gasten en leveranciers d.m.v. telefonische melding aan huurder
  • Bij eventuele wachttijd, thee of koffie aanbieden vanuit de Nespresso corner in de hal
  • Post- en pakketaanname
  • Parkeerregulering m.b.t. gasten die vooraf zijn aangemeld via de huurders
  • Parkeerregulering m.b.t. gasten of leveranciers die zich melden via de receptie
  • Sociale controle, meldingen van storingen en klachten via [email protected]

Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW